ОРЕНДА

КОМЕРЦІЙНЕ ПРИМІЩЕННЯ під офіс або виробництво
Леваневського, вул. Заводська, №2, на 1-му та 2-ому поверхах - по 80 кв. м, сан/вузол, ремонт, сигналізація, 380V
від 45 грн за 1 кв. м
067-80-30-699, 067-278-48-97

ПРОДАЖ

ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА
0,1 га в садівничому товаристві "Патріот-Таун" у районі Селекційної станції по вул. Сквирське шосе в м. Біла Церква; поруч ліс та парк "Олександрія"
208.000 грн (можливий торг)
093-648-49-71, 098-567-76-65

ПРОДАЖ

БУДИНОК
село Ленінське, Сквирський р-н
135 кв. м, оздоблення, газ, колодязь, гараж, літня кухня, погріб, госп/споруди, з/д 22 сот.
580.000 грн, торг
067-401-75-78, 050-765-54-68 (Лідія)

ОРЕНДА ПОДОБОВО

1-2-кімнатні КВАРТИРИ
відмінний стан, вся техніка, WiFi-інтернет, документи
096-560-57-57
063-560-57-57
066-560-57-57

ПРОДАЖ

ГАРАЖ
вул. Курсова, капітальний, цегляний, погріб, оглядова яма
067-508-96-12

ГРОМАДСЬКА РАДА У М. БІЛА ЦЕРКВА ЗАНЕПОКОЄНА З ПРИВОДУ ВАРТОСТІ УСТАНОВКИ ТЕПЛОВИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ

N 20020 квітня на засідання комітету Громадської  ради з питань житлової політики, комунального господарства, транспорту і зв’язку, природокористування, охорони довкілля обговорили проблематику встановлення будинкових приладів обліку теплової енергії.

На засідання завітали депутати Білоцерківської міської та Київської обласної ради, представники ОСББ, активісти та місцеві ЗМІ.

У Білій Церкві 669 багатоповерхівок мають централізоване опалення, з них у 327 будинках встановлено комерційні вузли обліку теплової енергії або, простіше кажучи, теплові лічильники. У Білій Церкві упродовж 2016 року було установлено 90 лічильників обліку тепла за кошти міського бюджету, на що витратили практично 16 млн. грн. Тоді як у 2015 році таких лічильників поставили лише 10. Таким чином, у грудні 2016 року в Білій Церкві було обладнано лічильниками 343 будинки, а це понад 50% від усіх будинків з централізованим опаленням. Це дало змогу застосувати для обрахування вартості опалення постанову Кабінету Міністрів від 30 листопада 2016 року, яка дозволяла вартість опалення для будинків без лічильників рахувати за середньозваженим показником споживання будинків із лічильниками тепла. Таким чином, вдалося перерахувати вартість опалення з 14,94 грн до 11, 62 грн. за кв м за жовтень,  а також з 30,62 грн до 23,54 грн за кв м у листопаді.

На тому позитив закінчується. Адже невдовзі частина лічильників вийшла з ладу і будинків з приладами обліку у Білій Церкві знову стало менше 50%, а отже для обрахунку вартості тепла стали застосовувати іншу постанову Кабінету Міністрів, яка враховує температуру навколишнього середовища. А тому вже у грудні вартість опалення для будинків без лічильників становила 29, 32 грн за кв м, у січні – 43, 57 грн за кв м.

До того ж на засіданні представники ОСББ запитуваличому теплові лічильники минулого року встановлювала приватна фірма, а не КП «Білоцерківтепломережа», фінансове становище якого вкрай скрутне і додаткові 16 млн. грн за встановлення лічильників точно б не завадили.

Та й вартість установки теплових лічильників чомусь вища, ніж вартість аналогічних робіт в Києві. Зокрема, представники ОСББ звернули увагу, що ті лічильники, які встановлюють у Білій Церкві, мають ціну від виробника близько 45 тис. грн, у той час як у Білій Церкві в середньому установку одного лічильника обходилася приблизно в 200 тис. грн. При цьому фірма, що його установлювала, не розділяла вартості лічильника та вартості проектно-кошторисної документації.

Також за інформацією з бюджету розвитку м. Біла Церква за 2016 рік, загальна сума освоєних однієї приватною фірмою з установки теплових лічильників коштів сягає близько 16 млн. грн. Якби це замовлення було одним, то міській владі довелося б провести тендер. А так, розбивши замовлення на кожен будинок окремо, влада Білої Церкви без тендеру та застосування програми Prozorro перерахувала мільйони гривень одній приватній фірмі.

Тому члени профільного комітету Громадської ради у м. Біла Церква будуть ініціювати звернення до міського голови з проханням надати інформацію щодо заключення таких договорів та установки приладів обліку .

Також на засіданні розглянули питання, чому у Білій Церкві не працює програма підтримки ОСББ, за якою закладено 500 тис. грн. бюджетних коштів для погашення частини кредитів, які об’єднання можуть взяти на утеплення будинку та впровадження інших енергоефективних заходів. За словами голови комітету Юлії Місеври, ця програма була ретельно розроблена з урахуванням всіх норм нині діючого законодавства, проте чомусь ані заступник міського голови Сергій Пахольчук, ані начальник Департаменту житлово-комунального господарства Анатолій Кравець не бачать можливості реалізації цієї програми у Білій Церкві. Виникає питання: то навіщо тоді розповідати про підтримку ОСББ, запровадження енергоефективних технологій, створення відділу енергозбереження, якщо наприкінці квітня 2017 року програма так і не запрацювала?

По завершенню засідання члени Громадської ради у м. Біла Церкви вирішили вивчити ці питання детальніше та надалі інформувати громадськість міста про хід подій щодо цієї теми. 

Джерело: http://bc-news.com.ua/gromada/item/2361-hromadska-rada-u-m-bila-tserkva-zanepokoiena-z-pryvodu-vartosti-ustanovky-teplovykh-lichylnykiv

БІЛОЦЕРКІВЦІВ ПРОСЯТЬ ПОДАВАТИ СВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ БЛАГОУСТРОЮ МІСТА

N 199У Білій Церкві запроваджується функціонування громадського бюджету. Білоцерківці самі визначатимуть, які роботи у місті з благоустрою території потрібно зробити. Свої пропозиції у вигляді проекту подаватимуть на конкурс.  Ті пропозиції, які підтримають більшість жителів, реалізовуватимуться за кошти міського бюджету. 

Розмір громадського бюджету буде складати 5,3 млн грн. Проекти будуть розподілятися на великі й малі. Малі – це ті проекти, на які потрібно не більше 200 тис грн, великі  - не більше 700 тис грн. Це можуть бути як роботи з благоустрою, так і просвітницькі заходи. Наприклад: облаштування зон відпочинку, спортивних, дитячих майданчиків, встановлення лавок на прибудинкових територіях, збільшення парковки у дворі, встановлення ліхтарів, заходи, спрямовані на підвищення безпеки руху, залучення білоцерківців до здорового способу життя тощо.

Участь у конкурсі проектів зможуть брати білоцерківці віком від 14 років. У цьому році свої проекти мешканці зможуть подавати з 15 травня до 15 червня включно.

Вимоги до автора та змісту проектів такі:

- автор має бути білоцерківцем

- об’єкти, які пропонується зробити, мають бути загальнодоступними, розташовуватися на території Білої Церкви та не потребувати у майбутньому збільшення штатних одиниць на їх утримання

З 16 червня до кінця серпня 2017 року буде відбуватися вивчення проектів на предмет можливості їх реалізації та відповідності нормативно-правовим актам, а також визначатиметься чи вартість не перевищує гранично допустимі суми. За результатами перевірки буде визначено проекти, що відповідають всім вимогам. З їх числа сформують список та виставлять проекти на голосування.

Голосування за проекти пройде з 1 по 15 вересня, в якому зможуть брати участь лише мешканці міста. У цьому році голосування буде проводитися в пунктах голосування на спеціальних бланках. В подальшому буде передбачено можливість голосування і за допомогою інтернет-мережі.

Проекти, які наберуть найбільшу кількість голосів, будуть включені в бюджет 2018 року і реалізовані протягом наступного року.

За матеріалами сайту Білоцерківської міської ради

Джерело: http://bc-news.com.ua/gromada/item/2358-bilotserkivtsiv-prosiat-podavaty-svoi-propozytsii-shchodo-pokrashchennia-blahoustroiu-mista 

АБОНПЛАТА ЗА ГАЗ СКАСОВАНА

N 198Постанову Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) №494 від 10 квітня про скасування абонентської плати за розподіл газу опубліковано в сьогоднішньому номері газети "Урядовий кур'єр".

Згідно з текстом документа, він набуде чинності наступного дня після офіційного опублікування, тобто 28 квітня.

Як повідомлялося, НКРЕКП 28 березня 2017 року ухвалила рішення про введення в дію абонплати за розподіл газу. Нова система передбачає відділення тарифів на транспортування і розподіл від ціни газу як товару.

Проте вже 10 квітня НКРЕКП скасувала своє рішення про запровадження абонплати за розподіл газу для його доопрацювання. Водночас тривалий час відповідна постанова регулятора не публікувалася, що створило правовий вакуум у питанні плати за газ і його розподіл.

Джерело: http://bc-news.com.ua/zhkg/item/2360-abonplata-za-gaz-skasovana

Споживачі наодинці з монополістами - новий законопроект про комунальні послуги

N 197Так склалося, що ринок житлово-комунальних послуг України давно монополізований, це стосується не тільки постачальників тепла, електроенергії і води, а й комунальних ЖЕКів та приватні управляючі компанії.

Конкуренція зберіглась лише в окремих компаніях, які обслуговують ліфти, вивозять сміття, проводять внутрішньо-будинкові комунікації.

Приватні компанії, які можуть стати партнерами ОСББ в наданні послуг з обслуговування будинків, штучно не допускаються на ринок. Але, на відміну від конкурентів-монополістів вони більш гнучкі та зацікавлені в своїх клієнтах.

Причин, чому так відбувається кілька.

По-перше, в політичних цілях місцеве самоврядування досить часто утримує тарифи на обслуговування будинків на найнижчому рівні. Такі дії просто унеможливлюють отримання хоча б якогось прибутку.

По-друге, у містах, де вже були проведені конкурси на призначення управителів, умови для участі у конкурсі прописувались спеціально під «свої» компанії. Новий бізнес просто не може зайти на цей ринок та не має можливості працювати із споживачами в таких містах.

Для того, щоб хоч якось піти від монополістів, споживачі часто йдуть на противоправні засоби, якими ще більше заганяють себе у залежність від постачальників послуг.

Невдовзі, Верховна Рада України може увалити законопроект «Про житлового-комунальні послуги» No 1581-д, основною метою якого є регламентування відносин між споживачами та постачальниками. Згідно з цим документом, повинні бути створені запобіжні заходи, які будуть захищати споживачів та дозволятимуть постачальникам послуг вибудовувати прозорі стосунки з клієнтами. Однак, нажаль, реальні наслідки від ухвалення даного законопроекту можуть бути зовсім іншими.

Приватні керівні компанії – це друзі чи вороги?

Для всіх співвласників, які хочуть отримувати якісні послуги та економити свій час, ідеальними партнерами мають стати керівні компанії, які будуть надавати послуги з комплексного управління будинком.

За ідеальних умов, співвласники багатоповерхового будинку повинні об’єднатися в ОСББ (ЖКБ) та укласти договір з керівною компанією. В цій схемі комунальні компанії будуть надавати послуги, а ОСББ їх оплачуватиме.

Керівництво об'єднання співвласників багатоквартирного будинку має цілий ряд повноважень як за статутом, так і за законом, серед яких є засвідчення своєчасності та якості послуг, наданих керівною компанією. У випадку, якщо послуга виконана неякісно, або надана не в повному обсязі, ОСББ має право за неї не платити доки комунальна компанія не виправить її. Всі спори в яких сторони не змогли дійти згоди повинні вирішуватись в суді.

Ключовим моментом в цьому ланцюжку є наявність у будинку юридичної особи. Саме вона дає можливість ухвалювати всі рішення прийняті колективом та вести діалог з постачальниками комунальних послуг.

На сьогоднішній день, комунальні ЖЕКи та керівні компанії роблять все можливе проти створення ОСББ у багатоповерхових будинках. Це пов’язано з тим, що співвласники будинку мають менше шансів на змінення керівної компанії без оформлення ОСББ чи ЖБК.

У випадку, коли співвласники не об’єднані у юридичну особу, але мають мету змінити свого управителя вони можуть скористатися схемою із загальними зборами, яку пропонує закон «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».

Однак, в цьому випадку у співвласників обмеженні повноваження на розірвання чи підписання договору з управителями. Керівні компанії часто затягують свій вихід через судові суперечки, які можуть тягнутися багато місяців.

У випадку коли керівна компанія працює за індивідуальними договорами, укладеними з кожним мешканцем будинку, то вивести її з будинку стає неможливо. Завжди будуть ті, хто не захоче розривати цей договір.

Керівні компанії агітують мешканців проти створення ОСББ та постійно роз’яснюють недоліки самоврядування.

Ідея є, але чому не працює?

Законопроект «Про житлового-комунальні послуги» No 1581-д повинен врегулювати стосунки і не дати керівним компаніям заважати співвласникам багатоповерхівок управляти своїм будинком та ухвалювати необхідні рішення щодо нього.

Альона Бабак автор законопроекту та народний депутат, зауважила, що новий законопроект має деталізувати процедуру передавання будинків від комунальної компанії до ОСББ.

Але, нажаль, на практиці все інакше — керівна компанія для того, щоб перешкодити роботі ОСББ може не віддавати технічну та іншу документацію на будинок. Вона може не пускати у службові приміщення, ігнорувати рішення судів та не віддавати ключі від підвалів. Як показує практика, зазвичай керуючим компаніям за це нічого загрожує.

У новому законопроекті є лише перелік зобов’язань, які має виконувати керівна компанія, у випадку їх не виконання немає жодної згадки про те, що їй загрожує. Більше того, цей законопроект створює колізію з законом «Про ОСББ» під час передавання документів.

Без зазначення санкцій за недотримання закону, керівним компаніям нічого не загрожує.

В законі «Про ОСББ» зазначено, що керівна компанія не просто повинна передати всю документацію ОСББ, а у разі її відсутності повинна виготовити за власні кошти нову, протягом півроку.

У новому законопроекті йдеться мова лише про те, що всі документи потрібно передати ОСББ. Про виготовлення документації за власний кошт ніякої інформації немає.

У разі неналежного надання комунальних послуг, громадяни часто звертаються до місцевої влади. Однак, у новому законі в статі 7, яка стосується повноважень місцевого самоврядування були вилучені пункти, які відповідають здійсненню контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері ЖКХ та управління об’єктами у цій сфері, забезпечення їх ефективної експлуатації та належного утримання. 

Таким чином, місто просто втрачає всі механізми контролю за якістю наданих послуг та діяльністю комунальних підприємств.

Що буде з конкурсами?

Нажаль, це ще не всі проблемні питання законопроекту. Органи місцевого самоврядування згідно з законом «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» найближчим часом мають призначити управителів у багатоповерхових будинках, які ще не створили, або не хочуть створювати ОСББ.

Для того щоб провести цей конкурс місцева влада повинна мати всю документацію на будинки в яких не створені ЖБК або ОСББ. Ця інформація буде необхідна керівним компаніям, які прийматимуть участь у конкурсі, для розуміння з якими будинками їм доведеться працювати.

Міська влада натомість, немає важелів впливу на приватні компанії, які не захочуть віддавати документацію.

Законопроект «Про житлового-комунальні послуги» No 1581-д не дає ніякої гарантії, що керівники компаній будуть ставитись до своїх обов’язків відповідально та сумлінно.
Комунальному господарству сьогодні вкрай необхідна заміна радянських понять та монопольних практик на ринкові стосунки та сучасні визначення.

Нове законодавство повинно захищати споживачів та дозволяти власникам багатоповерхівок самостійно вибирати тих, хто буде обслуговувати їх житло.

Джерело: Економічна правда

Джерело: http://www.bc-like.com/ukraine/2017/04/24/spozhivach-naodinc-z-monopolstami-scho-zmnitsya-pslya-priynyattya-zakonoproektu-pro-komunaln-poslugi.html#cut

У БІЛІЙ ЦЕРКВІ ЗРІС ТАРИФ НА ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ

N 196На сайті ТОВ "Білоцерківвода" з'явилася інформація про підвищення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення. Тарифи вступають в дію з 15 квітня 2017 року.

22 березня Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг видала постанови №310 та №311, якими встановила тарифи на водопостачання та водовідведення ТОВ "Білойерківвода"

Тарифи вступають в дію 15 квітня 2017 року

Тариф без використання внутрішньобудинкових систем (для споживачів приватного сектору, а також ОСББ та ЖБК, де мешканці не мають прямих договорів з ТОВ "Білоцерківвода")  встановлено (без ПДВ):

- 7, 95 грн за куб м за водопостачання

- 9, 79 грн за куб м за водовідведення

Тариф разом з ПДВ 21, 28 грн за куб м

Тарифи з використанням внутрішньобудинкових систем (для споживачів багатоквартирних будинків, які перебувають на обслуговуванні ЖЕК, ОСББ, ЖБК та мають прямі договори з ТОВ "Білоцерківвода") встановлено (без ПДВ):

- 8, 85 грн за куб м за водопостачання

- 10, 93 грн за куб м за водовідведення

Тариф разом з ПДВ - 23, 74 грн за куб м

Джерело: http://bc-news.com.ua/zhkg/item/2350-u-bilii-tserkvi-zris-taryf-na-vodopostachannia-ta-vodovidvedennia