ОРЕНДА

КОМЕРЦІЙНЕ ПРИМІЩЕННЯ під офіс або виробництво
Леваневського, вул. Заводська, №2, на 1-му та 2-ому поверхах - по 80 кв. м, сан/вузол, ремонт, сигналізація, 380V
від 45 грн за 1 кв. м
067-80-30-699, 067-278-48-97

ПРОДАЖ

ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА
0,1 га в садівничому товаристві "Патріот-Таун" у районі Селекційної станції по вул. Сквирське шосе в м. Біла Церква; поруч ліс та парк "Олександрія"
208.000 грн (можливий торг)
093-648-49-71, 098-567-76-65

ПРОДАЖ

БУДИНОК
село Ленінське, Сквирський р-н
135 кв. м, оздоблення, газ, колодязь, гараж, літня кухня, погріб, госп/споруди, з/д 22 сот.
580.000 грн, торг
067-401-75-78, 050-765-54-68 (Лідія)

ОРЕНДА ПОДОБОВО

1-2-кімнатні КВАРТИРИ
відмінний стан, вся техніка, WiFi-інтернет, документи
096-560-57-57
063-560-57-57
066-560-57-57

ПРОДАЖ

ГАРАЖ
вул. Курсова, капітальний, цегляний, погріб, оглядова яма
067-508-96-12

АБОНПЛАТА ЗА ГАЗ СКАСОВАНА

N 198Постанову Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) №494 від 10 квітня про скасування абонентської плати за розподіл газу опубліковано в сьогоднішньому номері газети "Урядовий кур'єр".

Згідно з текстом документа, він набуде чинності наступного дня після офіційного опублікування, тобто 28 квітня.

Як повідомлялося, НКРЕКП 28 березня 2017 року ухвалила рішення про введення в дію абонплати за розподіл газу. Нова система передбачає відділення тарифів на транспортування і розподіл від ціни газу як товару.

Проте вже 10 квітня НКРЕКП скасувала своє рішення про запровадження абонплати за розподіл газу для його доопрацювання. Водночас тривалий час відповідна постанова регулятора не публікувалася, що створило правовий вакуум у питанні плати за газ і його розподіл.

Джерело: http://bc-news.com.ua/zhkg/item/2360-abonplata-za-gaz-skasovana

Споживачі наодинці з монополістами - новий законопроект про комунальні послуги

N 197Так склалося, що ринок житлово-комунальних послуг України давно монополізований, це стосується не тільки постачальників тепла, електроенергії і води, а й комунальних ЖЕКів та приватні управляючі компанії.

Конкуренція зберіглась лише в окремих компаніях, які обслуговують ліфти, вивозять сміття, проводять внутрішньо-будинкові комунікації.

Приватні компанії, які можуть стати партнерами ОСББ в наданні послуг з обслуговування будинків, штучно не допускаються на ринок. Але, на відміну від конкурентів-монополістів вони більш гнучкі та зацікавлені в своїх клієнтах.

Причин, чому так відбувається кілька.

По-перше, в політичних цілях місцеве самоврядування досить часто утримує тарифи на обслуговування будинків на найнижчому рівні. Такі дії просто унеможливлюють отримання хоча б якогось прибутку.

По-друге, у містах, де вже були проведені конкурси на призначення управителів, умови для участі у конкурсі прописувались спеціально під «свої» компанії. Новий бізнес просто не може зайти на цей ринок та не має можливості працювати із споживачами в таких містах.

Для того, щоб хоч якось піти від монополістів, споживачі часто йдуть на противоправні засоби, якими ще більше заганяють себе у залежність від постачальників послуг.

Невдовзі, Верховна Рада України може увалити законопроект «Про житлового-комунальні послуги» No 1581-д, основною метою якого є регламентування відносин між споживачами та постачальниками. Згідно з цим документом, повинні бути створені запобіжні заходи, які будуть захищати споживачів та дозволятимуть постачальникам послуг вибудовувати прозорі стосунки з клієнтами. Однак, нажаль, реальні наслідки від ухвалення даного законопроекту можуть бути зовсім іншими.

Приватні керівні компанії – це друзі чи вороги?

Для всіх співвласників, які хочуть отримувати якісні послуги та економити свій час, ідеальними партнерами мають стати керівні компанії, які будуть надавати послуги з комплексного управління будинком.

За ідеальних умов, співвласники багатоповерхового будинку повинні об’єднатися в ОСББ (ЖКБ) та укласти договір з керівною компанією. В цій схемі комунальні компанії будуть надавати послуги, а ОСББ їх оплачуватиме.

Керівництво об'єднання співвласників багатоквартирного будинку має цілий ряд повноважень як за статутом, так і за законом, серед яких є засвідчення своєчасності та якості послуг, наданих керівною компанією. У випадку, якщо послуга виконана неякісно, або надана не в повному обсязі, ОСББ має право за неї не платити доки комунальна компанія не виправить її. Всі спори в яких сторони не змогли дійти згоди повинні вирішуватись в суді.

Ключовим моментом в цьому ланцюжку є наявність у будинку юридичної особи. Саме вона дає можливість ухвалювати всі рішення прийняті колективом та вести діалог з постачальниками комунальних послуг.

На сьогоднішній день, комунальні ЖЕКи та керівні компанії роблять все можливе проти створення ОСББ у багатоповерхових будинках. Це пов’язано з тим, що співвласники будинку мають менше шансів на змінення керівної компанії без оформлення ОСББ чи ЖБК.

У випадку, коли співвласники не об’єднані у юридичну особу, але мають мету змінити свого управителя вони можуть скористатися схемою із загальними зборами, яку пропонує закон «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».

Однак, в цьому випадку у співвласників обмеженні повноваження на розірвання чи підписання договору з управителями. Керівні компанії часто затягують свій вихід через судові суперечки, які можуть тягнутися багато місяців.

У випадку коли керівна компанія працює за індивідуальними договорами, укладеними з кожним мешканцем будинку, то вивести її з будинку стає неможливо. Завжди будуть ті, хто не захоче розривати цей договір.

Керівні компанії агітують мешканців проти створення ОСББ та постійно роз’яснюють недоліки самоврядування.

Ідея є, але чому не працює?

Законопроект «Про житлового-комунальні послуги» No 1581-д повинен врегулювати стосунки і не дати керівним компаніям заважати співвласникам багатоповерхівок управляти своїм будинком та ухвалювати необхідні рішення щодо нього.

Альона Бабак автор законопроекту та народний депутат, зауважила, що новий законопроект має деталізувати процедуру передавання будинків від комунальної компанії до ОСББ.

Але, нажаль, на практиці все інакше — керівна компанія для того, щоб перешкодити роботі ОСББ може не віддавати технічну та іншу документацію на будинок. Вона може не пускати у службові приміщення, ігнорувати рішення судів та не віддавати ключі від підвалів. Як показує практика, зазвичай керуючим компаніям за це нічого загрожує.

У новому законопроекті є лише перелік зобов’язань, які має виконувати керівна компанія, у випадку їх не виконання немає жодної згадки про те, що їй загрожує. Більше того, цей законопроект створює колізію з законом «Про ОСББ» під час передавання документів.

Без зазначення санкцій за недотримання закону, керівним компаніям нічого не загрожує.

В законі «Про ОСББ» зазначено, що керівна компанія не просто повинна передати всю документацію ОСББ, а у разі її відсутності повинна виготовити за власні кошти нову, протягом півроку.

У новому законопроекті йдеться мова лише про те, що всі документи потрібно передати ОСББ. Про виготовлення документації за власний кошт ніякої інформації немає.

У разі неналежного надання комунальних послуг, громадяни часто звертаються до місцевої влади. Однак, у новому законі в статі 7, яка стосується повноважень місцевого самоврядування були вилучені пункти, які відповідають здійсненню контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері ЖКХ та управління об’єктами у цій сфері, забезпечення їх ефективної експлуатації та належного утримання. 

Таким чином, місто просто втрачає всі механізми контролю за якістю наданих послуг та діяльністю комунальних підприємств.

Що буде з конкурсами?

Нажаль, це ще не всі проблемні питання законопроекту. Органи місцевого самоврядування згідно з законом «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» найближчим часом мають призначити управителів у багатоповерхових будинках, які ще не створили, або не хочуть створювати ОСББ.

Для того щоб провести цей конкурс місцева влада повинна мати всю документацію на будинки в яких не створені ЖБК або ОСББ. Ця інформація буде необхідна керівним компаніям, які прийматимуть участь у конкурсі, для розуміння з якими будинками їм доведеться працювати.

Міська влада натомість, немає важелів впливу на приватні компанії, які не захочуть віддавати документацію.

Законопроект «Про житлового-комунальні послуги» No 1581-д не дає ніякої гарантії, що керівники компаній будуть ставитись до своїх обов’язків відповідально та сумлінно.
Комунальному господарству сьогодні вкрай необхідна заміна радянських понять та монопольних практик на ринкові стосунки та сучасні визначення.

Нове законодавство повинно захищати споживачів та дозволяти власникам багатоповерхівок самостійно вибирати тих, хто буде обслуговувати їх житло.

Джерело: Економічна правда

Джерело: http://www.bc-like.com/ukraine/2017/04/24/spozhivach-naodinc-z-monopolstami-scho-zmnitsya-pslya-priynyattya-zakonoproektu-pro-komunaln-poslugi.html#cut

У БІЛІЙ ЦЕРКВІ ЗРІС ТАРИФ НА ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ

N 196На сайті ТОВ "Білоцерківвода" з'явилася інформація про підвищення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення. Тарифи вступають в дію з 15 квітня 2017 року.

22 березня Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг видала постанови №310 та №311, якими встановила тарифи на водопостачання та водовідведення ТОВ "Білойерківвода"

Тарифи вступають в дію 15 квітня 2017 року

Тариф без використання внутрішньобудинкових систем (для споживачів приватного сектору, а також ОСББ та ЖБК, де мешканці не мають прямих договорів з ТОВ "Білоцерківвода")  встановлено (без ПДВ):

- 7, 95 грн за куб м за водопостачання

- 9, 79 грн за куб м за водовідведення

Тариф разом з ПДВ 21, 28 грн за куб м

Тарифи з використанням внутрішньобудинкових систем (для споживачів багатоквартирних будинків, які перебувають на обслуговуванні ЖЕК, ОСББ, ЖБК та мають прямі договори з ТОВ "Білоцерківвода") встановлено (без ПДВ):

- 8, 85 грн за куб м за водопостачання

- 10, 93 грн за куб м за водовідведення

Тариф разом з ПДВ - 23, 74 грн за куб м

Джерело: http://bc-news.com.ua/zhkg/item/2350-u-bilii-tserkvi-zris-taryf-na-vodopostachannia-ta-vodovidvedennia

З 1 травня планується введення абонплати на тепло, яку доведеться платити навіть влітку

N 195В опублікованому кілька днів тому меморандумі України з Міжнародним Валютним Фондом є пункт, в якому Україна зобов'язується ввести абонплату на опалення і на газ. Спроба введення абонплати на газ вже робилася в минулому місяці, проте пізніше рішення було скасовано. Як заявили в уряді, введення даної абонплати призвело б до подорожчання тепла.

Абонплата на опалення вже існує в деяких містах України: у Вінниці, у Львові та ін. Однак з 1 травня відповідно до підписаного меморандуму платити її почнуть всі українці.

Скільки доведеться заплатити за абонплату на опалення?

У 2006 році першими в Україні ввели абонплату на опалення у Львові. Як пояснили чиновники, жителі міста отримують тепло лише в холодну пору року, в опалювальний сезон, але для його генерації необхідно постійно підтримувати інфраструктуру, робити ремонти. Гроші на ці цілі необхідні на протязі всього року.

Так, середньостатистична львівська родина, яка витрачає близько одного Гкал тепла в місяць в опалювальний сезон, платить близько 1266 гривень (1213 грн. за тепло і 53 грн. за абонплату) з жовтня місяця по березень, і близько 27 грн. абонплати з березня місяця по жовтень. У Вінниці абонплату оплачують протягом всього року в сумі 26,3 грн.

Експерти заявляють, що практично у всіх містах України наразі діє один тариф на тепло без додаткової абонентської плати. В ньому вже включені всі необхідні витрати для утримання інфраструктури, платять за них в опалювальний сезон.

На думку Геннадія Рябцева, експерта в енергетичній сфері, розмір абонплати на опалення буде залежати від розробленої методології. Так, в тарифах «Київенерго» транспортування і постачання тепла становить близько 9% від загальної вартості. В разі поділу тарифу на дві частини, абонплата може коштувати до 100 гривень за один Гкал.

Так, абонентську плату планують розділити на весь рік, вартість тепла в опалювальний сезон може трохи знизитися.

Як відзначив Геннадій Рябцев, в Європі є компанії, які не тільки будують станції, а й готують необхідну інфраструктуру. Самі компанії пропонують користуватися їх інфраструктурою, тому платять громадяни не тільки за тепло, газ і електроенергію, а й за користування інфраструктурою. Це дозволяє компаніям відшкодовувати всі витрачені на об'єкти кошти. В Україні, оператори без зміни прав власності на дані системи не повинні отримувати окрему плату за потужність.

«Якщо так далі піде, український споживач буде платити ще й за наявність унітазу в своїй квартирі», — впевнений Геннадій Рябцев.

Субсидія на абонплату за діючими постановами діяти не буде.

Нагадаємо, що згідно з прийнятим бюджетом України на 2017 рік, було виділено близько 51 млрд грн. на компенсацію субсидій українцям. За рахунок запланованого зниження соціальних норм споживання, введення абонплати уряд планує заощадити близько чотирьох млрд гривень.

Джерело: Інтернет-газета «Сегодня»

ЗАДЕКЛАРУЙТЕ ДОХІД ВІД ЗДАЧІ В ОРЕНДУ КВАРТИРИ!

N 194Білоцерківська ОДПІ нагадує, що отриманий у 2016 ріці дохід від здачі в оренду квартири фізичній особі, незареєстрованій як самозайнята особа, необхідно оподаткувати ПДФО за ставкою 18% та військовим збором (1,5 %) та задекларувати.

Отриманий дохід відображається у колонці 3 рядка 10.3 розділу II Декларації про майновий стан і доходи. Податкове зобов'язання з ПДФО відображається у колонці 6 рядка 10.3 розділу II Декларації як сума, що підлягає сплаті до бюджету. Податкове зобов’язання з військового збору  відображається у колонці 7 рядка 10.3 розділу II Декларації як сума, що підлягає сплаті до бюджету.

Крім того, слід проставити позначку «х» про надання в оренду майна в розділі «Відомості про власне нерухоме (рухоме) майно та/або майно, яке надається в оренду (суборенду)», де зазначаємо категорію об’єкта (для квартир – 3), адресу та інше.

Граничні строки подання декларації для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність – до 1 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2016 рік – 03.05.2017 р.

За необхідності платники можуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи у Центрах обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ та відділень інспекції.

Білоцерківська ОДПІ

Джерело: http://bc-news.com.ua/ekonomika/item/2296-zadeklaruite-dokhid-vid-zdachi-v-orendu-kvartyry